Myšlení

RVP: ČLOVĚK JAKO JEDINEC: podstata lidské psychiky – vědomí; psychické jevy, procesy, stavy a vlastnosti

Anotace:

Žáci si přibližují Kahnemanovu teorii dvou systémů (myšlení rychlého a pomalého). Cílem je, aby si uvědomili, že nejrychlejší odpověď nemusí být vždy ta nejsprávnější.  Aktivitu lze realizovat v hodinách psychologie (kognitivní psychologie) a mediální výchovy.

Klíčová slova:

Myšlení rychlé a pomalé

Doporučený věk:

12 +

Délka:

30 min.

Registrační číslo projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000287
Název projektu: VOSK - vzdělávání k sociálním a občanským kompetencím
Financováno z prostředků ESF a hl. m. Prahy
Název programu: Operační program Praha - pól růstu ČR

PřílohaVelikost
PDF icon Myšlení - metodika678.62 KB
PDF icon Myšlení - pracovní list1017.34 KB
Soubor Myšlení - prezentace7.29 MB
cc by-nc-sa

O nás

Jsme učitelé, kteří se rozhodli přispět ke zvýšení prestiže svého oboru. Asociaci učitelů občanské výchovy a společenských věd jsme založili především proto, že nechceme být nadále pasivními diváky častých a ne vždy koncepčních změn, které se v našem oboru dějí.

Adresa

Asociace učitelů občanské výchovy a společenských věd
Gymnázium Sázavská
Sázavská 830/5
120 00 Praha 2

Archivováno
Národní knihovnou České Republiky