Anotace: Jednoduchá aktivita, která může sloužit jako start k hlubšímu zkoumání různých aspektů voleb do poslanecké sněmovny, je založená na analýze úvodních obrázků na FB jednotlivých politických stran z konce srpna 2021, tedy z doby těsně před startem nejintenzivnější předvolební kampaně. Vychází z předpokladu, že na FB se strany chtějí představit potenciálním voličům rychle, efektivně a samozřejmě sympaticky. Pracovní list č. 1 obsahuje úvodní fotky všech stran, které jsou aktuálně nějak zastoupeny v poslanecké sněmovně, a také ukázku propagačních fotografií tří stran dosud mimoparlamentních (Zelení, Koruna česká a Přísaha). Na konci pracovního listu je série otázek, s jejichž pomocí mají žáci fotografie analyzovat a poté interpretovat. Ve druhém pracovním listu žáci pracují s fotografiemi krajských lídrů, které si sami dohledali, a zamýšlejí se nad podobami, funkcí a smyslem obrazové části politické reklamy.
Klíčová slova: volby, politický marketing, volební kampaň
RVP:
Občanský a společenskovědní základ, mediální výchova
Doporučený věk: 15+
Více naleznete v metodikce
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() | 1.38 MB |
![]() | 1.58 MB |
![]() | 918.34 KB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.