Volební kalkulačka: kolik lidí ji zodpovědně vyplňuje, ale zasekávají se na tématech, u kterých odpovídají "nevím"? Kolikrát procházíme volební kalkulačku my, učitelé, u kterých není opakované "nevím" příliš žádoucí? Tato metodika by nám mohla práci s ní trochu usnadnit.
V prvé řadě vám život zjednoduší už samotný výběr kalkulačky. V online prostředí je jich celá řada. Tato má zkrácenou verzi 15 položek. Dále nemusíte hledat hlavní argumenty pro ani proti: jsou obsaženy v pracovním listu a žáci mají jen domýšlet otázku. Upravte si je dle preferencí. Já pracovala s návrhy AI a několik verzí bylo opakovaně fakticky špatně. Je možné, že po práci s žáky budu argumenty ještě upravovat.
Ať vám pracovní listy slouží!
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() | 30.87 KB |
![]() | 35.01 KB |
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() | 41.67 KB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.